جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
گروه‌های جهادی در جامعه امید آفرینی می‌کنند
بوشهر- بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مؤثر و امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح پنجشنبه در دیدار با گروهی از جوانان جهادی بخش ریگ شهرستان گناوه و رئیس بنیاد احسان اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مؤثر و امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند.

بخشدار ریگ افزود: با توجه به نیات خیرخواهانه و خداپسندانه اقدامات گروه‌های جهادی در راستای حل مشکلات محرومین ارزشمند و از اجر دنیوی و اخروی در نزد پروردگار برخوردار است.

وی یادآور شد: خدمات گروه جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و یاری رساندن به محرومان زمینه ثبات و ماندگاری در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها را فراهم می‌کند.

وی ضرورت اولویت بندی نیازمندی‌های شهر و روستاهای تابعه در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی، خدماتی و… که قابلیت حل شدن با ظرفیت‌های موجود و بعضاً کمک گرفتن از توان گروه‌های جهادی همچون بنیاد احسان را دارد توسط جوانان فعال در گروه‌های جهادی سطح بخش خواستار شد.

بخشدار ریگ افزود: از ظرفیت عظیم مؤسسه‌های خیریه، هیئت‌های مذهبی، هنرمندان و سایر نخبگان در این حوزه نباید غفلت شود و همه ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات محلی باید به خدمت گرفت.

در ادامه این دیدار گروه جهادی مذکور برنامه پیش بینی شده در بخش ریگ را تحت عنوان چله نوکری و خدمت ویژه به محرومین تشریح کردند.

کد خبر 58489
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار