شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
اهدای عضو آخرین درس معلم بازنشسته گناوه‌ای شد
گناوه- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: اعضای بدن همکار بازنشسته فرهنگی زنده یاد مرحومه «خیری رضایی» با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای بدن همکار بازنشسته فرهیخته، دلسوز و گرانقدر زنده یاد مرحومه «خیری رضایی» که عمر با برکت خود را در مسیر مقدس تعلیم، تربیت و بالندگی فرزندان این مرز و بوم صرف کرد، به افراد نیازمند اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان شهرستان گناوه ضمن عرض تسلیت به خانواده این همکار فرهیخته، اهدای عضو را عملی ارزشمند دانسته که بارها در جامعه فرهنگیان تکرار شده است.

مردانی بیان کرد: چیزی ارزشمند تر از این نیست که خانواده‌ای با اهدای عضو اعضای بدن عزیز از دست رفته خود سبب نجات جان بیماران چشم انتظار شوند و رضای خداوند متعال را نیز این گونه کسب کنند.

وی گفت: مرحومه رضایی عاشقانه و متعهدانه معلمی کرد و درس پایانی اش ایثاری ماندگار و بخشیدن ادامه زندگی به دیگران شد.

ضرغام مردانی خطاب به خانواده مرحومه رضایی افزود: بدون شک تصمیم گیری درباره اهدای عضو کار بسیار دشواری است ولی شما خانواده محترم، بهترین اقدام را انجام دادید و به چشمان نگران خانواده‌ها، نور امید هدیه کردید و این کار نیک و خداپسندانه هرگز از یادها نمی‌رود

کد خبر 58490
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار