جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مشارکت بانک‌های بوشهر در ساخت مسکن افزایش یابد
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: مشارکت بانک‌های استان بوشهر در تسریع طرح‌های ساخت مسکن به‌صورت خودمالکی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن در قالب برنامه‌های مختلف در حال اجرا است، اظهار داشت: انتظار مردم برای خانه‌دار شدن بر اساس برنامه زمان‌بندی در قالب نهضت ملی مسکن باید محقق شود.

وی رشد ساخت مسکن در نهضت ملی را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد تسریع در واگذاری زمین در قالب برنامه‌های مختلف از جمله اجاره ۹۹ ساله در شهرستان‌های ۱۰ گانه با همکاری و مشارکت فرمانداران مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر تسریع در اجرایی شدن طرح خود مالکی در نهضت ملی مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده با اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را تسریع می‌دهد.

محمدی‌زاده همکاری بانک‌ها در تسریع ساخت واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: مشارکت بانک‌های استان بوشهر در تسریع طرح‌های ساخت مسکن به‌صورت خود مالکی افزایش یابد.

وی واگذاری زمین به خانواده‌ها در قالب قانون جوانی جمعیت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده، به‌صورت خود مالکی و واگذاری زمین به متقاضیان در قالب قانون جوانی جمعیت در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر تسریع در ساخت مسکن روستایی را یکی از مأموریت‌های مهم بنیاد مسکن استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر تسریع شود.

کد خبر 58541
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار