چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود از فردا تا پایان هفته با وزش بادهای غالباً جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان بوشهر به طور نسبی افزایش یابد.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود طی این مدت با وزش بادهای غالباً جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان به طور نسبی افزایش یابد.

وی گفت: در ساعاتی از وقت امروز تا امشب با وزش بادهای شمالی در فراساحل مناطق شمالی و مرکزی استان، خلیج فارس متلاطم خواهد بود و همچنین احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای در مناطق شمالی دور از انتظار نیست.

محمدی یادآور شد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در مناطق شمالی استان با احتمال نفوذ گردوغبار پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۸ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر، فردا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 58546
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار