سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
پیام تسلیت شهردار خارگ  به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهموری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد

خارگ : شعیب بحرینی شهردار این شهر به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهموری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی شهردار این شهر به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهموری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.
 متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد؛ سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با اتکا بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را در عمق سیاهی و سیطره استکبار، معنایی تازه بخشید.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است. حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری داهیانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.
.15خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد..  
اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به مردم ولایت مدار این جزیره مقاوم تسلیت عرض می کنم.

کد خبر 58556

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار