سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
زائران بوشهری با ۱۲۰ اتوبوس به حرم امام خمینی (ره) اعزام شدند
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشت زائران اعزامی به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توسط ناوگان مسافری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار استان بوشهر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با برنامه ریزی ستاد برگزاری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر اندیشیده شده برای تأمین ناوگان مسافری، کاروان ۳ هزار نفری استان بدون مشکل در طول سفر برای زائران و با خدمات مطلوب در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، به استان بازگشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: طبق مصوبات ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و برنامه‌ریزی به عمل آمده، بیش از ۱۲۰ دستگاه ناوگان برای شهرستان‌های استان بوشهر تدارک دیده شده بود که با مشارکت تمامی اعضای کارگروه مدیریت حمل و نقل جاده‌ای، این مهم هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت با ارائه خدمات حداکثری و به نحو شایسته عملیاتی شد.

اخترشناس مشارکت رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در جابجایی زوار را شایسته تقدیر دانست و یادآور شد: این گروه همواره در صحنه‌های جهاد و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم خدمت حضور می‌یابند.

کد خبر 58600
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار