جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
افزایش دما در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: در پنج روز آینده، سواحل استان بوشهر در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد در بعد از ظهرها، گاهی خیزش گرد و خاک و در برخی ساعات افزایش رطوبت و شرجی از پدیده‌های مورد انتظار در پنج روز آینده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان بوشهر در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب افزایش سرعت وزش باد و فردا در برخی مناطق غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی فردا پیش از ظهر گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، در ساعاتی از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در مناطق جنوبی فردا پیش از ظهر گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 58695
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار