جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
پیام تسلیت رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

خارگ : ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ، ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتعال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان قیام خونین 15 خرداد را به اهالی جزیره خارگ تسلیت گفت.
 
متن پیام بدین شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف ایران و علی الخصوص همشهریان عزیزم، تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید فقدان آن امام بزرگوار، برای مردم عزیز ایران اسلامی تا همیشه ضایعه ای غیرقابل جبران خواهد بود.

 
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان انقلابی عظیم و بیاد ماندنی آنچنان با نام و یاد امام خمینی(ره) همراه شده است که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
 
واقعه پانزدهم خرداد نیز، قیام مردم آزادی خواه و جان بر کفی بود که فریاد حق طلبی و آزادگی سر داده بودند، این قیام با شکوه به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت تلقی می شود.
 
اینجانب بر خود لازم می‌دانم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت غیور ایران را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به هموطنان عزیزم بویژه مردم متدین جزیره خارک تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم. و بتوانیم رهروانی شایسته برای آن امام راحل باشیم.

کد خبر 8034

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار