جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت آغاز دهه کرامت

خارگ : فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ  با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز، ولادت پرسعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ  با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز، ولادت پرسعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را تبریک گفت.

متن این پیام، بدین شرح است؛

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم"

حسن مطلع ماه ذی‌القعده با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت پرسر سعادت هشتمین نگین درخشان آسمان ولایت و امامت، شمس‌الشموس، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، قرین و عجین گشته است.
این ایام مبارک به تبعیت از سیره کریمانه این اولیای بزرگوار الهی با عنوان "دهه کرامت" نامگذاری شده تا همگان با الگو قرار دادن ارجمندانی نظیر حضرت معصومه(س) و امام رئوف(ع)، این مشی الهی را سرلوحه زندگی خود در یکایک لحظات آن، قرار دهیم.
بدون تردید، دهه مبارک کرامت، فرصت مغتنمی است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین(ع) در زندگی مردم بدل سازیم.
بر خود حتم می‌دانم تا تقارن این ایام را که به یمن ولادت مسعود حضرت معصومه(س) با عنوان روز دختر مزین شده، به محضر فرد به فرد دختران و بانوان فرهیخته ایران عزیز اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و فتح قلل فخرآفرینی برای کشورمان را از خداوند متعال برای همه این هموطنان ارجمند آرزو کنم.
اینجانب، همچنین این ایام فرخنده را نیز به تمام ایرانیان در سراسر پهندشت گیتی، به ویژه شهروندان متدین و وارسته جزیره خارگ تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق همگان را در مسیر پیروی از راه پرنور اهل بیت(ع) دارم.

سرهنگ پاسدار سیروس حیاتی

فرماندهی سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 8554

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار