سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه

خارگ : عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است .

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

به همین مناسبت برخود لازم میدانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد دادگستری کشور به ویژه استان بوشهر و جزیره خارگ تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای آنان صحت وسلامتی مسالت نمایم.

عبدالحمید صفایی

شهردار جزیره خارگ 

 

کد خبر 8556

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار