جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
طرح جامع شهر دلوار نیاز به اصلاح دارد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در شهر دلوار بیشتر اماکن عمومی و خدمات رسان شهر خارج از محدوده شهری قرارگرفته و طرح جامع شهر دلوار نیاز به اصلاح دارد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، عبدالحسن رفیعی پور چهارشنبه‌شب در نشست با معاونین وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر از تلاش‌ها و همت دکتر شهریاری نماینده مجلس در هماهنگی جهت حضور مقامات کشوری در شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با بازدیدی که امروز با حضور معاونین محترم وزیر راه و شهرسازی از شهرهای دلوار و اهرم صورت گرفت در جهت رفع مشکلات بر زمین‌مانده اقدام شود.

وی تصریح کرد: طرح جامع و تفصیلی شهر اهرم نیز مشکلات زیادی داشته و نیاز به اصلاح و بازنگری در طرح برای افزایش محدوده و حریم شهر و افزایش سطح بافت فرسوده دارد.

رفیعی پور اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در بازدید مشاهده شد امیدواریم با دستوراتی که معاونین وزیر در جهت رفع این مسائل و مشکلات که سال‌های زیادی است در این دو شهر بر زمین‌مانده اقدام شود.

وی افزود: در شهر دلوار بیشتر اماکن عمومی و خدمات رسان شهر مانند شهرداری، مرکز بهداشت و درمان، زمین درمانگاه تأمین اجتماعی و کلانتری خارج از محدوده شهری قرارگرفته و طرح جامع شهر دلوار نیز به اصلاح دارد.

مهدی عبوری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، فرزانه صادق مالواجرد معاون معماری و شهرسازی وزیر به‌اتفاق فرماندار و نماینده مجلس ضمن بازدید از سطح شهرهای اهرم و دلوار با اصلاح طرح جامع شهر اهرم و دلوار، تأمین اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی و پارک در محدوده بافت فرسوده شهر اهرم موافقت کردند.

کد خبر 87

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار