پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
دیدار فرمانده پدافندهوایی ارتش خارگ با امام جمعه به مناسبت 9 دی ماه

فرمانده پدافند هوایی ارتش مستقر در جزیره، سرهنگ کمالی زاده به همراه کادر خود به مناسبت گرامیداشت 9 دی ماه با امام جمعه جزیره خارگ دیدار و گفت و گو نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاری خارگ آنلاین : فرمانده پدافند هوایی ارتش مستقر در جزیره، سرهنگ کمالی زاده به همراه کادر خود به مناسبت گرامیداشت 9 دی ماه با امام جمعه جزیره خارگ دیدار و گفت و گو نمود.

ایشان در ابتدای سخنان خود در مورد شخصیت امام جمعه خارگ صحبت نمود و ذکر کرد: امروزه افرادی که دارای منصبی هستند دجار کبر و غرور و تفرقه افکنی  شده، اما حضرتعالی با فروتنی خود بدنبال وحدت و همدلی مردم و مسئولین هستید.

درادامه افزود: پدافند هوایی به عنوان نیروی ولایتی همیشه در همه صحنه ها حضور فعال دارد و تاریخ اسلام نیز این را اثبات کرده است. اگر تاریخ را مرور کرده باشیم میبینیم که در جنگ احد یاران ، با بی بصیرتی امام زمان خود را تنها گذاشتند و اسلام را دجار مخاطرات نمودند.

ما پدافندیان نیز با درس گرفتن از تاریخ گذشته و بدور از رعب و تجهیزات دشمن و  مغرور از پیروزی های خود و توجه نداشتن به مسائل داخلی همیشه آمادگی کامل خود را نشان داده ایم.

امام راحل نیز فرمودند: ارتش پیوسته در جهاد فی سبیل الله است و ما در خدمت شما هستیم و شما دعا گوی فرزندان امام زمان عج باشید.

 

بعد از صحبت های سرهنگ کمالی زاده، امام جمعه جزیره از حضور نیروهای پدافند ارتش ابراز خرسندی و افتخار نمود. و با بیان خاطره ای از رشادت های آنها در زمان قبل از انقلاب در جزیره خارگ به خود بالید و حضور همیشگی آنها در زمان جنگ را تایید کرد. و بیان داشتند در پیروزی انقلاب نقش موثری را ایفا نمودند.

ایشان فرمود: درزمان رژیم پهلوی در جزیره خارگ کار کردن برای انقلاب بسیار سخت بود و پدافند هوایی ارتش خارگ با حضور خودشان وتمام تجهیزات خود در سطح جزیره باعث دلگرمی و ایجاد قوت بیشتری برای اهالی جزیره شدند. و باید اهل قلمی باشد و فداکاری ها و ایثارگری های آنها را روی کاغذ بیاورد و حقشان را ادا کند. که خود شهدای پدافند  بیشترین شهید را در جزیره خارگ داده است  که نشان دهنده زحمات آنها می باشد.

 

ایشان در ادامه بیان داشت: اقتدار ما و انقلاب به نیروهای نظامی و انتظامی است و باید حرمت آنها حفظ گردد. امنیت و آسایش ما مدیون همین نیروهای نظامی است. و با آمادگی خودشان رضایت مقام معظم رهبری را جلب نموده اند و این بسیار مهم می باشد.

ایشان افزود: هر کار و پیروزی در هر زمینه ای انجام می گیرد باید بدانیم که از طرف خداست و به خود غره نشویم. ایشان در پایان سخنان خود اززحمات نیروهای پدافند کمال تقدیر و تشکر نمود. و اشاره به 9 دی ماه کرد و بیان داشت:  که بصیرت لازمه ی دوام انقلاب است و الحمدلله مردم ما این را اثبات کرده اند و دشمن را ناامید نموده اند. و امیدوارم مسئولین قدردان این مردم باشند.

 

 

 

کد خبر 88

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار