پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی ماه (روز بصیرت) با سخنرانی دکتر مهدی نژاد

بسیج سپاه ثارالله خارگ به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت(9 دیماه) در محل حسینیه عاشقان ثارالله مراسم برگزار نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خارگ آنلاین:

بسیج سپاه ثارالله خارگ به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت(9 دیماه) در محل حسینیه عاشقان ثارالله مراسم برگزار نمود.

فرمانده ناحیه بسیج خارگ سرهنگ پاسدار حیاتی، در ابتدای همایش برای حضار مدعو عرض خیرمقدم نمود و بیان داشت: حماسه 9 دی حاصل بصیرت و حماسه مردم بوده و ازبرکت شهداست که انقلاب ما پابرجا مانده است. ایشان در ادامه،  زمان برگزاری  برنامه اجلاسیه شهدا را نیز اعلام نمود و همه ی حضار را دعوت به حضور در این برنامه کرد.

 

بعد از سخنان سرهنگ پاسدار حیاتی،  از سخنران مدعو دکتر مهدی نژاد معاون پزوهشی دانشگاه دفاع ملی دعوت بعمل آمد تا ایراد سخن بنمایند. 

ایشان در ابتدای سخنان خود، با قرائت آیه ای از قرآن نشان داد: که یوم الله ها باید همیشه بیان شوند تا برای آحاد ملت درس باشند و همیشه در ذهنها  تازگی داشته باشند و تکرارگردند. در ادامه بیان کرد: هر اتفاقی که صورت می گیرد  از سوی خدا انجام می گردد تا قوم ظالم سرنگون شوند و حماسه ی 9 دی ماه هر دو وجه را داشته، یعنی هم عنایت خداوند و هم بصیرت و حماسه مردم بوده که فتنه را سرنگون کرده است.

ایشان نیز فرمود: جریان فتنه سال 88 و حماسه 9 دی ماه را باید حلاجی نمود تا از تکرار شدن فتنه ها جلوگیری گردد و انقلاب دچار مخاطره نگردد.

وی افزود: در جریان حق و باطل، حق همیشه یکی است و باطل می تواند دو تا باشد. و باید قدردان  این موهبت یعنی : رهبر حکیم الهی باشیم و افتخار کنیم که یک رهبر بابصیرت و شجاع و توانمند و حزب اللهی داریم و شاکر خداوند باشیم.

ایشان به مردم حزب اللهی توصیه کردند:  که همیشه در صحنه حضور داشته باشند تا دشمن در حربه های خود ناکام بماند. و با همراهی مردم همیشه در هر فتنه ای جبهه حق اقتدار خود را نشان داده است.

 

ایشان بیان نمود: توجه همه ی مسئولین باید روی جوانان قرار گیرد، زیرا در هر جریانی موفقیت خود را اثبات نموده اند. و در رسیدن به این راه و موفقیت ها باید صبور بود و هزینه کرد تا به ثمر بنشیند. و تمدن اسلامی تحقق یابد و برای حفظ آن باید تلاش زیادی نمود.

وی در ادامه سخنان خود اشاره به عوامل پیروزی و تداوم انقلاب کرد، و بیان داشت: با تکیه به مکتب و ایمان و حضور مردم در صحنه  و رهبری الهی به این مهم دست یافته ایم و در تداوم آن باید ادامه دهنده ی این راه باشیم.

مهدی نزاد افزود: دشمن در صدد است که با ایجاد تفرقه و بذر ناامیدی بین مردم موجب انحطاط نظام گردد و ذهن های مسئولین ما را به سوی عقاید خود می کشانند تا در هدف خود پیروز گردند و ما باید بصیرت داشته باشیم و توجه به تحریم ها و محدودیت های آنها در همه ی زمینه ها نداشته باشیم.

ایشان در پایان سخنان خود بیان کرد: دشمن در اه رسیدن به هدف خود ابزار های به کار می برد که چندین عامل آن را ذکر نمود و ایراد داشت که باید دقت و تمرکز کرد که از این نواحی ضربه ای به پیکره ی نظام وارد نگردد. از جمله ی آنها: شبکه های اجتماعی است که باید با آگاهی و دانش جمعی در آن ورود کنیم و از تهدید ها و تحریم های ظالمانه و ابتذال های فرهنگی دچار انحراف نشویم.  و ما به وعده های الهی ایمان داریم و با توسل به شهدا و با تکیه به امر ولایت فقیه و تمدن کهن و مردم آگاه که نقاط قوت ما هستند همیشه موفق بوده ایم و خواهیم بود.

کد خبر 89

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار