جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
پنجمین جشنواره ابوذر استان بوشهر برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: پنجمین جشنواره استانی ابوذر با نگاه به اهداف و ارزش‌های انقلاب و بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

عبه گزارش خبرنگار خارگ آنلاین، عبدالله نجفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره ابوذر نقش به سزایی در ارتقای کیفی سطوح مختلف آثار رسانه ای در سطح استان بوشهر داشته است.

وی افزود: با توجه به نقش رسانه ها در آگاه سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب به جامعه، به دنبال این هستیم که سمت و سوی برگزاری جشنواره پنجم ابوذر را متمرکز بر این بیانیه سوق داده تا آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک تولید شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به تجربه برگزاری چهار ساله جشنواره ابوذر در سطح استان که با مشارکت خوب اصحاب رسانه همراه بوده انتظار می رود که در جشنواره پنجم نیز تولیدات رسانه ای مناسبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.

وی ادامه داد: افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری از جمله اهداف و انگیزه های برگزاری جشنواره ابوذر در استان بوشهر است.

نجفی گفت: امسال نیز موضوع های کشوری این جشنواره شامل مسائل صنفی خبرنگاران، دستاوردهای انقلاب اسلامی،دفاع و جبهه مقدس، موضوع های آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، محرومیت زدایی و رونق تولید به مرحله داوری می رسد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری شرکت های توزیع برق استان بوشهر، شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر و شرکت آب منطقه‌ای بوشهر بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۷ تا ۱۵ دی ماه ۹۸ (۱۵ دی مهلت پایانی ارسال آثار) را به ایمیل جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 9

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار