شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024

برگزاری راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در جزیره خارگ

 خارگ - مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جزیره خارگ، همانند سراسر کشور، متفاوت از سال‌های گذشته و به‌صورت نمادین خودرویی و موتوری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین، امسال به خاطر شیوع کرونا و ضرورت دوری از تجمع، در جزیره خارگ  نیز راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور مردم شهید پرور جزیره خارگ، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آزادگان، علما و روحانیون معزز، صنعت گران ، ورزشکاران، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان، مسئولان دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار ، از ساعت ۱۰ صبح از پارک ساحلی جزیره تا امام زاده میر محمد برگزار شد.

امسال، با وجود شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور جزیره خارگ به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

بر این اساس، خودروها به‌صورت کاروان از محلات و خیابانهای ، به‌طرف مبدأ راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری، حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم آوران سپاه پاسداران  و هدایت فرماندهی سپاه ثارالله جزیره خارگ از پارک ساحلی طی یک‌ساعت و از مسیر خیابان طالقانی، میدان فرودگاه شهدای خارگ به سمت بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  به مقصد امام زاده میرمحمد  حرکت می‌کنند.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت "محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران" بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته شده است.

هموطنان انقلابی با شرکت در این راهپیمایی متفاوت به صورت دوستانه یا خانوادگی ثابت کردند پا به پای آرمان‌های انقلابشان در حرکتند و انقلابشان را تنها نمی‌گذارند.

برای جلوگیری از ترافیک‌های احتمالی خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی نمادین توسط راهور و کادر نیروی انتظامی بسته شده بود.

امسال در کنار راهپیمایی خودرویی و موتوری، راهپیمایی مجازی نیز در بستر اینترنت توسط فعالین رسانه برگزار شده است.

 

عکس : مرتضی زنگنه

خارگ
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۱:۵۷
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار