شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024

مراسم تجلیل از فعالان حوزه پروشی به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی برگزار شد

خارگ : به مناسبت گرامیداشت " هفته  تربیت اسلامی و سالروزتاسیس نهادمقدس امورتربیتی بدست شهیدان رجائی وباهنر مراسم تقدیر و تجلیل از افراد فعال و برتر در حوزه پرورشی منطقه خارگ در سالن کنفراس های اداره اموزش و پروش با حضور امام جمعه و بخشدار ویژه و ریاست شورای شهر و ریاست اداره آموزش و پروش جزیره خارگ برگزارشد.

 

 

 


به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین : در این مراسم ریاست اداره آموزش و پروش منطقه ویژه خارگ با بیان اینکه : یکی از شاخصه های تربیتی و سلامت فکری و روحی و روانی دانش آموزان چه به صورت مستقیم و غیر مستقیم هدایت دانش آموزان و اولیاء  از طریق مربیان تربیتی و معاونین پرورشی است که واقع در مقابله با توطئه های دشمنان اقدامات موثری صورت گرفته است

 

در ادامه حجت الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب ایجاد نهاد امور تربیتی بود که خدمات زیاد برای نظام مقدس اسلامی ایران داشته است.

 

وی افزود: خروجی مدارس و امور تربیتی ماست که الان در جبهه های مختلف کشور در حال جهاد هستند، در بحث امور تربیتی اژ ایندا انقلاب در مدارس ورود کرد و واقعا موثر بود.


امام جمعه خارگ تصریح کرد: اولین راهپیمایی بر علیه رژیم ستم شاهی از همین مدارس شکل گرفت و این نشان دهند اهمیت بالای آموزش و پرورش می باشد.

کمالی گفت: آسیب های اجتماعی که در شهر وجود دارد باید برای دانش آموزان فروکش کند، دغدغه ای وجود دارد در بحث اعتیاد هست، که باید این موضوع با دقت بررسی و برطرف شود، مبارزه سخت در زمینه مواد مخدر در جزیره وجود دارد که باید این روند تداوم داشته باشد، خانواده ها باید در زمینه تربیت فرزندان پای کار باشند.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: فضای مجازی برای دانش آموزان کنترل و نظارت شود، باید تربیت فرزندمان بگونه ای باشد که فرزندان نگهبان فرزندان باشند، در بحث ورزش جزیره خارگ نیاز است یک تحول ایجاد شود و پویایی به ورزش جزیره بازگردد.

 

در پایان این مراسم از فعالین حوزه پرورشی تقدیر بعمل آمد

خارگ
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۱۴:۵۶
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار