جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024

روابط عمومی سپاه ثارالله خارگ

پیام سرهنگ حیاتی به مناسبت هفته کار و کارگر

خارگ: کارگران در کلیه صحنه های اجتماعی و انقلاب جزو اقشار پیش قراول بوده اند و هم اکنون با وجود اینکه اکثراٌ از اقشار ضعیف معیشتی هستند لکن در فعالیتهای جهادی اخیر خصوصا مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا با حضور فعال در کلیه ی برنامه ها و مراحل مختلف رزمایش کمک مومنانه معرفت و درک بالای خود را نسبت به امور اجتماعی نشان دادند.


به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین: سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادر نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد

 

بسمه تعالی

(کارگر ایرانی برای سربلندی این کشور تلاش می کند او را باید تایید و تقویت کرد) امام خامنه ای
نامگذاری این ایام به نام هفته کار و کارگر فرصتی فراهم کرده تا اهمیت کار، تلاش و کرامت کارگران شریف را که نقش بی بدیلی در خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور از خود نشان داده اند مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد. تردیدی نیست که با پاسداشت شاًن و جایگاه رفیع کار و کارگرکه مورد تاکید در آموزه های دینی و ارزشهای انسانی است با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عرصه ای از احساس مسئولیت و حضور آگاهانه کارگران پرتلاش و سخت کوش به منصه ظهور رسید. کارگران در کلیه صحنه های اجتماعی و انقلاب جزو اقشار پیش قراول بوده اند و هم اکنون با وجود اینکه اکثراٌ از اقشار ضعیف معیشتی هستند لکن در فعالیتهای جهادی اخیر خصوصا مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا با حضور فعال در کلیه ی برنامه ها و مراحل مختلف رزمایش کمک مومنانه معرفت و درک بالای خود را نسبت به امور اجتماعی نشان دادند.
با درایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی ، امسال به نام "تولید ؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شد. بی تردید این اقدام هوشمندانه ، فرصت ارزشمندی برای جبران عقب ماندگی های گذشته خواهد بود. مسئولین محترم اجرایی اهتمام بیشتری جهت رفاه و تقویت قدرت خرید کارگران و دستیابی به معیشت آبرومندانه را برای کارگران سخت کوش و تلاشگردر دستور کار خود قرار دهند.
این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و 14000 شهید کارگر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت در ماه ضیافت الهی فرا رسیدن نهم و یازده اردیبهشت سالروز شهادت شهید برونسی و روز بسیج کارگری و همچنین روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری جزیره ایثار و مقاومت خارگ تبریک گفته و از کادر پزشکی و درمان کشور که در این روزهای سخت مبارزه ، عاشقانه و فداکارانه برای بهبود و سلامتی هموطنان عزیز تلاش می کنند ، تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

 

سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ
اردیبهشت ماه

خارگ
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۶:۵۵
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار