سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024

با حضور ارزشمند دکتر انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور

بزرگداشت حماسه ۹ دی در جزیره خارگ برگزار شد

خارگ : مردم مومن و انقلابی جزیره خارگ امروز (۹دی) که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، با تجمع در مسجد ولیعصر(عج)  حمایت خود را از نظام و بیزاری خود را از ستکبار جهانی اعلام کردند.


مهمنان و سخنران ویژه این مراسم دکتر سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور بودند

 

دکتر انبارکی در سخنان خود در روز بصیرت با بیان اینکه : حماسه نهم دی، یک اتفاق معمولی نیست و به فرموده ارزشمند مقام معظم رهبری، آیندگان در حسن و ارزش خلق آن حماسه بزرگ خواهند نوشت.
 
وی افزود: این روز از بزرگترین نقاط عطف انقلاب اسلامی است که سبب فروکش کردن یک فتنه بزرگ شد. پیچیدگی فتنه ۸۸ که بسیار هم برای مملکت تلفات داشت آنچنان زیاد بود که بسیار باید از بزرگی حماسه نهم دی ماه و شکستن آن باید گفت.
 
رئیس بسیج حقوقدانان کشور تصریح کرد: رهبری مدبرانه و داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت امت اسلامی سبب شد که آنانی که دنبال نابودی هویت انقلاب اسلامی بودند، شکست بخورند و این مسیر الهی امروز که در جهاد اقتصادی هستیم نیز می‌بایست ادامه داشته باشد.
 
انبارکی خاطر نشان کرد: یگانه راه نجات کشور اطاعت از رهبری است. جوانان ما باید بدانند نهم دی ماه جز مهمی از تاریخ ما است. فتنه ۸۸ سبب گسل و شکاف‌های اجتماعی شد که حماسه نهم دی ماه آن را التیام داد.
 
عکس : عکاس خبری مرتضی زنگنه
خارگ
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۳:۰۲
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار