جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024

با حضور ارزشمند سردار مازندرانی فرمانده قرارگاه امام صادق (ع) دانشگاه امام حسین (ع)

دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در جزیره خارگ برگزار شد

خارگ : به همت سپاه ثارالله جزیره خارگ مراسم دومین گرامیداشت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در جزیره خارگ برگزار شد.


به گزارش خارگ آنلاین : آیین دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وشهید ابومهدی المهندس روز دوشنبه با حضور جمعی از اقشار مردم و مسوولان لشکری و کشوری جزیره خارگ در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد و یاد و خاطره سردار دلها و همرزمان شهید او گرامی داشته شد.

 

سخنران ویژه این مراسم  سردار مازندرانی فرمانده قرارگاه امام صادق (ع) دانشگاه امام حسین (ع) بودند که با بیانات ارزشمند و حماسی خود از یاد و خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نکات ارزشمندی از بیان داشتند.

سردار مازندرانی در این مراسم با ارشاره به اینکه : هنر شهید سلیمانی در این است که توانست مکتب اسلام را میدان و صحنه عمل پیاده کند، مکتب حاج قاسم یعنی جمهوری اسلامی.

فرمانده قرارگاه امام صادق (ع) دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی‌ها نبودند، آیا مکتب اسلام بروز عینی پیدا می‌کرد؟ شهید سلیمانی کاری کرد که امروز برجستگان دنیا در آن مانده‌اند، اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.

 سردار مازندرانی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از نام حاج قاسم در فضای مجازی هم ترس دارند، نهادهای حقوق بشری که داد آزادی بیان را سر می‌دهند امروز باید پاسخگو باشند که چرا از انتشار یک نام هراس دارند.

 

عکس : عکاس خبری مرتضی زنگنه

برای دیدن تصاویر با کیفیت بالا روی تصاویر کلیک کنید

خارگ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۳:۱۳
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار