پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024

شهردار خارگ : لزوم استفاده از مصالح و مواد بومی در زیبا سازی شهری

شهردار خارگ : بهره گیری از مصالح و مواد بومی در زیبا سازی شهری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین  و  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ طی بازدید از پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) گفت : یکی از عناصر مهم در زیباسازی فضای شهری بکارگیری مواد ‌و مصالح سازگار با محیط و اقلیم است و در همین راستا در خلال اجرای پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) با بهره گیری از این ویژگی امروز شاهد نصب اولین باکس های چوبی در این خیابان بودیم.


بحرینی در این بازدید که با حضور مهندس گیوی نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر و مهندس حامدی مشاور شهردار صورت گرفت تاکید کرد : با توجه به اقلیم خاص جزیره و وجود رطوبت نسبتا شدید که باعث از بین رفتن بسیاری از المان ها فلزی و دیگر عناصر ناسازگار با محیط می‌شده است ،با برنامه ریزی صورت گرفته زین پس شاهد رشد بهره گیری عناصر سازگار و بومی و محلی در پروژه های عمرانی به ویژه زیباسازی محیطی خواهیم بود.

مهندس گیوی نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این بازدید با تاکید بر ادامه توجه به مولفه های بومی و سنتی گفت : امیدوارم شاهد ادامه این روند در دیگر پروژه های عمرانی در شهر باشیم.

شهردار خارگ در پایان خاطر نشان کرد : واحد نجاری شهرداری خارگ که به ابتکار و مدیریت مهندس حامدی آغاز بکار نموده است با همکاری واحد تاسیسات یکی از واحد های نمونه در حوزه عمرانی شهرداری است.

خارگ
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۸:۵۵
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار