شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024

آزاد شدن یک خانم زندانی غیر عمد به همت مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی خارک

خارگ ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارک، در روز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱، صندوق خیریه باران كاركنان شرکت پتروشیمی خارک ، یک خانم زندانی غیر عمد در جزیره خارک را از زندان آزاد کرد


به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ؛

 

"بدین رَواقِ زَبَرجَد نوشته‌اند به زر

که جز نِکوییِ اهلِ کرم نخواهد ماند"

"حافظ"

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارک، در روز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱، صندوق خیریه باران كاركنان شرکت پتروشیمی خارک ، یک خانم زندانی غیر عمد در جزیره خارک را از زندان آزاد کرد.

 

  طی این اقدام خداپسندانه که به صورت خودجوش و جهادی توسط مدیریت و کارکنان این شرکت انجام گرفت، با پرداخت دو میلیارد ریال، این خانم زندانی به آغوش خانواده بازگشت تا خیریه باران، فرهنگ ایرانی اسلامیِ نوع دوستی و یاریگری را به قاب درخشانی بدل کند که بر دیوار افتخارات کارکنان این شرکت تا همیشه جاوید بماند.

 

 گفتنی است، صندوق خیریه باران شرکت پتروشیمی خارک با هدف جمع‌آوری کمک‌های کارکنان این شرکت به ابتکار مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره جناب آقای دکتر بهزادی در بدو ورود به این شرکت تاسیس گردید و در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ توسط رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی وزارت نفت جناب آقای دکتر بیات و هیئت همراه در مجتمع پتروشیمی خارک رسماً افتتاح شد.

 

این صندوق خیریه تاکنون اقدامات قابل توجهی را در راستای محرومیت زدایی و انسان دوستی جهت خدمت به نیازمندان واقعی به منصه ظهور رسانده است.

خارگ
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۰۷:۰۶
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار