جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024

فرمانده سپاه ثارالله خارگ:

جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : طرحی که در حوزه عفاف و حجاب وجود دارد، هیچ‌گونه تنشی نداشته و استمرار خواهد داشت و باید به صورت بومی شده در جزیره اجرا شود.


سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثار الله خارگ  در جلسه ستاد فرهنگی جهاد تبیین و اطلاع رسانی قرارگاه عفاف و حجاب اظهار داشت: پیش از هر چیز در حوزه عفاف و حجاب پرداختن به افکار و اندیشه‌ها می‌تواند مؤثر باشد و جهاد تبیین نیز در این حوزه باید توسط متولیان و مسئولان امر مد نظر باشد.

 

وی افزود: همکاری و هم افزایی با جامعه نخبگان و استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده و کاربردی با ظرافت خاص کار فرهنگی، صبر و تداوم در اجرای برنامه ها قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

 

 

وی با یادآوری اینکه یکی از معضلات حوزه عفاف و حجاب این است که ما در این قضیه جدی نیستیم، عنوان کرد: طرحی که در حوزه عفاف و حجاب وجود دارد، هیچ‌گونه تنشی نداشته و استمرار خواهد داشت و باید به صورت بومی شده در جزیره اجرا شود.

حیاتی با تاکید بر اینکه متاسفانه فضای مجازی ما یک فضای رها شده است و هیچ انسجامی در این زمینه نیست، بیان کرد: در این فضا کار انجام می‌شود اما این کارها نقطه‌زن و منسجم نیست، لذا ما باید ورود فعال داشته و لشکر سایبری در این حوزه تشکیل دهیم.

حیاتی در پایان با تاکید بر اینکه بحث جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: این امر را می‌توان به سه طریق انجام داد که یکی بحث اقناعی و آگاه‌سازی افراد نسبت به فواید عفاف و حجاب، دیگری ترغیب و تشویق و نیز تسهیل برای روند تغییر است.

 

پایان خبر/

خارگ
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۱۴:۴۲
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار