شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

مراسم اهدا مدال مسابقات کاراته نونهالان «جام فجر» در جزیره خارک

به گزارش خبر گزاری خارگ آنلاین : به همت ستاد دهه مبارک فجر ،کانون بسیج ورزشکاران ،اداره ورزش و جوانان و هیات کاراته خارک و با همکاری امورورزش شرکت پایانه های نفتی و اداره بندر جزیره خارگ  مسابقات کاراته نونهالان  «جام فجر» در جزیره خارک  با حضور ۳۰ ورزشکار در رده سنی نونهالان برگزار گردید.


در پایان مسابقات علیپور رییس هیات کاراته و مدیر کانون بسیج ورزشکاران ضمن خوش آمد گویی به مسئولین خواستار توجه بیشتر به رزمی کاران نونهال بود و از مربیان این نونهال تقدیر و تشکر نمود.


حجت الاسلام کمالی امام  جمعه جزیره خارک  در این مراسم وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش صنعتگران نفت و اهالی بومی در جزیره خارک را برای این نونهالان  با زبانی ساده و شیوا بیان نمودند.

 

و در پایان حجت الاسلام منصور نژاد دبیر ستاد دهه مبارک فجر بیان نمودند که در ایام الله دهه فجر با انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در بین نوجوانان شور و نشاط انقلابی را در بین آنها رواج داده و از اتحاد و همدلی مسئولین جهت هر چه با شکوه تر برگزار نمودن این مراسم تقدیر نمودند .


ایشان بیان نمودند یکی از برنامه های اصلی ستاد دهه مبارک فجر در نظر گرفتن جوانان و دانش آموزان بوده و بیشتر برنامه های ستاد برای این قشر برنامه ریزی شده است.

در مراسم اختتامیه مسابقات کاراته «جام فجر»جزیره خارگ  از نفرات برتر با لوح سپاس، حکم قهرمانی و جوایز ‌با حضور مسئولان اداری و ورزشی  جزیره خارگ تجلیل به عمل آمد.

ورزش
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۰:۴۵
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار