جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024

روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ

برگزاری وئدیو کنفرانس بازخوانی جنایات آمریکا در جزیره خارگ به روایت تصویر

به گزارش خبر گزاری خارگ آنلاین : همایش بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر با حضور مسئول تیم پزشکی شیخ زکزاکی از نیجریه، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و فرماندهان سپاه استان برگزار شد این همایش به صورت ویدئو کنفراس در سراسر نواحی سپاه استان با حضور مسولین محلی نواحی پخش شد.


همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی صبح امروز  همایشی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

در این همایش که به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شد فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، جنایت  خود را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند اظهار داشت:  حمایت از تجزیه طلبان، اعمال فشارها و تحریم‌ها، حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، ایجاد کودتاهای مختلف، بمباران مراکز نظامی و اقتصادی و حمله به سکوهای نفتی و شناورهای نظامی و اقتصادی، به شهادت رساندن مسافران هواپیمای مسافربری، ایجاد اغتشاشات، جلوگیری از دسترسی مردم ایران به فناوری‌های جدید از جمله فناوری صلح آمیز هسته‌ای برخی از این جنایت‌ها و تجاوزها به حقوق جمهوری اسلامی ایران است.

سردار علی رزمجو به حماسه دریادلان بوشهری در مهر 1366 در آبهای خلیج فارس اطراف جزیره فارسی پرداخت و گفت: در تجاوز آمریکای‌ها به آبهای سرزمینی و در نبردی مستقیم با آمریکایی‌ها، شهید نادر مهدوی و یارانش به شهادت رسیدند.

  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هم جنایات  جهان غرب و استعمارگران را در استان بوشهر مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر یک البوم تاریخی در تجاوز جهان غرب از جمله آمریکا است که این مهم در ادوار مختلف تاریخی محقق شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: جهان غرب بارها از طریق آبهای خلیج فارس استان بوشهر به ایران حمله کرد که در 4 بار تجاوز انگلیسی‌ها به استان بوشهر هر بار شکست خوردند.

امام جمعه بوشهر حماسه  شهید نادر مهدوی و دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در مقابله مستقیم با آمریکا را از دیگر رشادت‌های بوشهری‌ها در نبرد با استکبار جهانی دانست.

 

 

خارگ
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۹:۵۱
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار