جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024

به گزارش روابط عمومی پدافندهوایی خارگ:

فرماندهان و مسئولین پدافندهوایی خارگ بمناسبت هفته قوه قضائیه با ریاست دادگستری جزیره خارگ دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : در این نشست صمیمی فرماندهی پدافندهوایی خارگ جناب سرهنگ کمالی زاده ضمن گرامیداشت و نکوداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ؛ قوه قضائیه را عامل اساسی تامین سعادت و سلامت جامعه و تمامیت نظام جمهوری اسلامی برشمردند.


سرهنگ ستاد عزت الله کمالی در ادامه افزود: قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است. کارآمدی یا ناکارآمدی آن تأثیر بسیاری بر سلامت یا فساد دستگاه های دیگر کشور دارد. یک قوه قضاییه کارآمد باید بتواند با همکاری و هماهنگی ارکان دیگر نظام، به طور قاطع، بی امان و همه جانبه با اخلالگران امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی جامعه مبارزه کند و عدالت، آزادی و آرامش خاطر را برای همه مردم به ارمغان بیاورد.
در ادامه ریاست دادگستری جزیره خارگ جناب حاجب ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سازنده و تاثیرگذار قوه قضائیه در جزیره خارگ افزود:
 لازمه حرکت قدم به قدم نظام اسلامی به سوی حیات طیبه، داشتن قوه قضائیه پاک ، قاطع ، کارآمد ، تعلیم دیده ، دلسوز و پاسخگو  می باشد ، در اینصورت می توان از قوه قضائیه بعنوان شریان حیاتی نظام مقدس اسلامی برای بقا سخن به میان آورد.
در پایان این نشست ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی خارگ حجت الاسلام فریدونی با اشاره به ماموریت حساس و بی بدیل قوه قضائیه در جامعه کنونی افزود :
دستگاه قضایی به دليل حساسيت و نقش بنيادی‌اش و نيز خصيصه مكتبی‌اش و به منظور تحقق بخشيدن به عدالت اسلامی و پاسداری از حقوق مردم؛ لزوماً بايد با معيارهای اسلامی منطبق باشد.
همچنان که در دوران جنگ تحمیلی هیچگاه این رکن از ارکان نظام مقدس اسلامی میدان را خالی نکرد با صلابت و قاطعیت مثال زدنی چه در صحنه های جنگ و رزم چه در مبارزه و برخورد قضایی با جاسوسان، ستون پنجم دشمن و مبارزه با کودتاچیان و گروهک‌هایی که اقدام به جنگ مسلحانه کرده بودند خوش درخشید و اقدامات تاثیرگذاری از خود نشان داد.

خارگ
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ۱۸:۵۳
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار