دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024

خاکریز های بدن مرز برای بسیجیان جهادگر جزیره خارگ

خارگ : جهادگران فرهنگی به عنوان همراه بیمار حاضر شده‌اند/ در سنگر جهاد بدون مرز ( گزارشی از بسیجی جهادگر و فعال رسانه جزیره خارگ )


به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ، پس ازشیوع کرونا ویروس در استان بوشهر بار سنگینی از خستگی بر روی دوش  کادر بهداشتی، درمانی و خدماتی بیمارستان ها قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و همدلی مردم هستند.

در اوضاعی که کرونا بر بخش بزرگی از جهان حکمرانی میکند و در کمین بسیاری از انسان ها است، استان بوشهر رنگ و بویی جهادی بر خود گرفته و اقشار مختلفی از مردم به صورت هر کسی به اندازه وسع و توانایی اش، به خدمت بیماران و کادر بهداشتی درمانی که بیشترین زحمت را بر دوش دارند، در آمده است. برخی از جوانان این استان اقدام به ضدعفونی مناطق محروم برای پیشگیری از کرونا کرده و عده ای دیگر از جوانان هم بیکار ننشسته اند و  بنا به توصیه پزشکان و متخصصان تغذیه مبنی بر تاثیر مصرف آب میوه های طبیعی بر بهبود هرچه زودتر بیماری و تقویت سیستم ایمنی، اقدام به تهیه و توزیع آبمیوه های طبیعی در شرایطی کاملا بهداشت و زیرنظر و تایید  کارشناسان بهداشتی کرده است.

به سراغ یکی از جوانان جزیره خارگ  که به همراه دوستانش کارگاهی تشکیل داده و روزانه بیش از 200 بطری آب هویج طبیعی و آب را  در اختیار بیماران و پرسنل بیمارستان خلیج فارس استان بوشهر قرار می‌دهد .

خارگ
۱۳۹۹/۰۵/۱۷ ۱۹:۰۲
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار