شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر آغاز شد

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور با رمز یا زهرا (س) در حسینیه عاشقان ثاراله بوشهر آغاز شد.


بوشهر خارگ آنلاین- نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج روز سه شنبه در آیینی همزمان با سراسر کشور با رمز یا زهرا (س) در بوشهر آغاز شد.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: در عصر ارتباطات هرکسی که اطلاعات بیشتری دارد، می‌تواند موفق‌تر باشد.

سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: با به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی سپاه به قوی‌ترین مقر نظامی آمریکا در عراق و خسارت‌های سنگینی که به آنها وارد شد نخستین اقدام استکبار جهانی ممانعت از انتشار اخبار از میزان خسارت‌های وارده به این پایگاه نظامی در فضای مجازی بود.

وی بیان کرد: پس از جنگ جهانی دوم این نخستین بار است که کشوری مانند ایران با موشک‌های کوتاه برد خود جرات می‌کند به پایگاه نظامی آمریکا حمله کند این اقدام جمهوری اسلامی بیانگر توانمندی و قدرت این کشور است.

دشتی اضافه کرد: آن چیزی که در این مدت مهم به شمار می‌رفت فضای مجازی بود و باید توانمندی خودمان در این بخش را به رخ دنیا بکشانیم.

وی ادامه داد: در زمان حاضر که دنیا در تلاش برای بایکوت کردن جمهوری اسلامی هستند باید با تقویت توانمندی‌های درونی بتوانیم این سدها را بشکنیم.

دشتی اظهار داشت: در کشور ما یک پاسدار همچون سردار قاسم سلیمانی به شهادت می‌رسد و آن اتفاق بزرگ در کشور که مایه اتحاد هرچه بیشتر بین مردم و همه امت‌های مسلمان است رخ می‌دهد باید قدر این ظرفیت‌ها را دانست.

وی ادامه داد: امروز برخی از مجریان تلویزیون که چندان معروفیتی نیز ندارند با استفاده از فضای مجازی به بهانه خداحافظی ازاین رسانه به معروفیت می‌رسند این نشان می‌دهد باید با کار در فضای مجازی به توانمندی در این بخش برسیم.

وی گفت: نخستین رویداد تولید محتوای فضای دیجیتال همزمان با سراسر کشور در سه بخش بازی‌های تلفن همراه با موضوع شهدای مقاومت و ملت مقاومت، پویانمایی هشتک باید قوی باشیم و نرم‌افزار تلفن همراه با عنوان رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در بوشهر انجام می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال دراین استان در سه حوزه بازی‌های ویژه تلفن همراه اندروید، نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمشین دو و سه بعدی برگزار می‌شود.

فرزاد سیمی افزود: در این رویداد و مارتن ۱۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه با اعلام رمز کار از امروز تا روز جمعه به مدت ۴۸ ساعت اقدام به تولید محتوا می‌کنند و بعد از داوری از برگزیدگان این رویداد تقدیر خواهد شد.

وی بیان کرد: با این رویداد ظرفیت‌سنجی مهم در استان انجام و با شناخت قابلیت‌ نیروهای بومی از طریق شرکت شتاب‌دهنده اشتغال‌زایی از تولیدات و ایده‌های در تراز بسیج و اندیشه‌های انقلاب اسلامی استفاده می‌شود.

استان بوشهر
۱۳۹۸/۱۱/۰۳ ۱۱:۱۴
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار