دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024

فرمانده حوزه مقاومت فاطمیه (س)جزیره خارگ:

تلاش خستگی ناپذیر بانوان بسیجی جزیره خارگ در تولید ماسک

خارگ : :در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه و کمبود ماسک ، خواهران بسیجی جزیره خارگ با رعایت اصول بهداشتی در حرکتی خودجوش اقدام به تولید ماسک کرده اند و این جهاد از روزهای اولین روز ورود این ویروس منحوس تا کنون ادامه دارد....


به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین:در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه و کمبود ماسک ، خواهران بسیجی جزیره خارگ با رعایت اصول بهداشتی در حرکتی خودجوش اقدام به تولید ماسک کرده اند.
فرمانده حوزه فاطمیه (س) خارگ گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی به ویژه کمبود ماسک بانوان جهادگر بسیجی این حوزه، با هدف پیشگیری و مقابله و ریشه کنی بیماری کرونا اقدام به تولید ماسک کرده اند.

استاد زاده افزود: در این کارگاه حدود 25 خواهر بسیجی فعالیت دارند و بطور میانگین روزانه 300 تا 400 عدد ماسک تولید می کنند.
او گفت: ماسک های تولیدی پس از بسته بندی، تحویل سپاه ثار الله جزیره خارگ می شود تا در بین مراکز درمانی و ساکنین جزیره توزیع شود.
فرمانده حوزه مقاومت فاطمیه (س) از کمک های نقدی حوزه خواهران به نیازمندان خبر داد وگفت: در صورت تهیه پارچه و اقلام مورد نیاز این ظرفیت وجود دارد تا تعداد کارگاه ها و بسیجیان خواهر را افزایش دهیم تا ماسک های بیشتر تولید شود.

پایان خبر/

خارگ
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۳:۲۶
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار