شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) درخارگ:

مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)و سالروز قیام 15خرداد و شهادت امام جفر صادق در خارگ برگزار شد

خارگ : فرمانده سپاه ثارالله خارگ گفت: نهضت امام خمینی(ره) با احیای حاکمیت اسلام ناب و زنده کردن ارزش‌های اسلامی، وجدان‌های خفته را بیدار کرد و غبارهای فطرت انسان‌های آزاده را کنار زد و روح امید و مبارزه را در آنان دمیدند.


به گزارش خارگ آنلاین :سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: قیام حضرت امام خمینی (ره) و موفقیت انقلاب اسلامی ‌شرایط جدیدی را در مقابل انزوای بیش از پیش شعائر دینی و ایمان مذهبی به وجود آورد که حاکی از ورود جهان به دوره‌ای متفاوت از ادوار گذشته و عصری با ویژگی‌های ممتاز دینی و معنوی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) معلم بزرگ بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام بودند که در طول دوران مبارزه و رهبری خویش، با بیان سخنان و رهنمودهای خویش، آزادی و بیداری ملت‌های جهان را تبیین کرده و به ابعاد گوناگون آن پرداختند.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: نهضت امام خمینی(ره) با احیای حاکمیت اسلام ناب و زنده کردن ارزش‌های اسلامی، وجدان‌های خفته را بیدار کرد و غبارهای فطرت انسان‌های آزاده را کنار زد و روح امید و مبارزه را در آنان دمیدند.

حیاتی گفت: امروز تبلیغات دشمنان سوگندخورده‏ این ملت متوجه این است که این انتخابات را کمرنگ و بی‏رونق کنند. حضور حداکثری در انتخابات پیش رو یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان ، مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

 

عکس : مرتضی زنگنه

خارگ
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۲۳:۵۷
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار