دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024

پیام تسلیت امام جمعه جزیره خارگ درپی رحلت آیت الله صافی گلپایگانی

خارگ : حجت الاسلام والمسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.


به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و طبق اعلام دفتر امام جمعه جزیره خارگ پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین کمالی به شرح ذیل می باشد

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با دریغ و افسوس فراوان خبر یافتیم که عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی «قدس الله نفسه الزکیه» دار فانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پیوسته است.
 این مصیبتی سنگین و ضایعه ای جبران ناپذیر است: ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء. آن بزرگوار که از مدافعان ولایت ورهبری بوده اندو  برجستگان مراجع تقلید معاصر به شمار می رفتند، معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه فیوضات معنوی نیز بودند. دل نورانی و مصفای آن پارسای پرهیزگار، آیینه ی روشن و صیقل یافته ی الهام الهی، و کلام معطر او راهنمای اندیشه و عمل رهجویان و سالکان بود.
اینجانب تسلیت  خود را به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحناله فداه تقدیم می دارم و به مقام معظم رهبری وحضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم او و بویژه به خاندان مکرّم و فرزندان ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم واز خداوند متعال درخواست تسلا و برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت می کنم.
شیخ موسی کمالی
امام جمعه خارگ

خارگ
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۳:۳۹
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار