یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024

شهردار خارگ خبر داد :

کمیته ورزش و تندرستی شهرداری خارگ تشکیل شد.

خارگ : شعیب بحرینی با اعلام این خبر افزود : عصر امروز اولین جلسه کمیته ورزش و تندرستی شهرداری خارگ با مربیان و پیشکسوتان ورزش در خارگ و تعدادی از مدیران شهرداری تشکیل شد.


به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی با اعلام این خبر افزود : عصر امروز اولین جلسه کمیته ورزش و تندرستی شهرداری خارگ با مربیان و پیشکسوتان ورزش در خارگ و تعدادی از مدیران شهرداری تشکیل شد.

در این جلسه شهردار خارگ با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت جسم  و روان فرد و خانواده گفت : با اهمیت دادن و توجه به مقوله ورزش به ویژه ورزش همگانی باعث جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهیم شد که در نهایت این موضوع ضمن تضمین سلامت جسمی فرد و جامعه سلامت روانی و استحکام خانواده را در پی خواهد داشت.

در این نشست منصور زاده از مربیان بین المللی رشته دوگانه کشور نیز با برشمردن اهمیت توجه به ورزش در حوزه همگانی گفت : در صورت توجه به ورزش به ویژه در سنین پایه در نهایت شاهد جامعه ای سالم و پویا خواهیم بود.
منصور زاده با اشاره به اهداف تشکیل این کمیته گفت : شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش بسیار مهمی را در بروز و انجام رویدادهای فرهنگی و ورزشی دارند و امیدوارم که با تشکیل این کمیته این نوع فعالیت ها از حوزه کمی به کیفی تغییر مسیر داده و در نهایت شاهد تاثیرات مثبت آن در جامعه باشیم.

در ادامه این نشست اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر در مورد برنامه های آتی این کمیته پرداختند و مقرر شد اولین فعالیت ورزشی این کمیته با مشارکت همگانی در روز عید غدیر خم به انجام برسد.

استان بوشهر
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۲۱:۱۲
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار