جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024

راهپیمایی 13 آبان با حضور پرشور مردم درجزیره خارگ برگزارشد + گزارش تصویری

خارگ : راهپیمایی سیزدهم آبان، به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز و روز استکبارستیزی، با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان درکنار مسئولین ارشد جزیره خارگ ، برگزار شد.


صبح جمعه و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی بزرگداشت سیزدهم آبان، با حضور اقشار مختلف مردم، در مسیر از پیش تعیین شده برگزار شد و با قرائت قطعنامه پایانی به پایان رسید.

 

در این مراسم که علیرغم همزمانی با جمعه و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، با حضور چشمگیر دانش‌آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و دانشگاهیان همراه بود، شرکت کنندگان با شعارهای مختلف، ضمن اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی با زعامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، برائت خود از آشوبگران، اغتشاش و تجزیه طلبان داخلی و خارجی، اعلام کردند.

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز که پلاکاردهایی با شعارهای مختلف همراه داشتند، ضمن اعلام پشتیبانی و قدردانی از نیروهای انتظامی، بسیج و حافظان امنیت، بر حمایتشان از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران شدند.

 

راهپیمایان در جزیره خارگ همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به ویژه سه شهید دانش آموز این حادثه، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل و برنامه‌ریزان و صحنه گردانان آن شدند.

 

عکس : مرتضی زنگنه

 

 

خارگ
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۱۸:۳۲
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار