یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024

نماز عید قربان در جزیره خارگ اقامه شد + تصاویر

نماز عید سعید قربان با حضور پرشور مردم مومن و نمازگزار در جزیره خارگ اقامه شد.


به گزارش خارگ آنلاین : این مراسم به  امامت حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ برگزار شد و ایشان در بخشی از خطبه های امروز خود با اشاره به اینکه : امنیت ملی مرهون امنیت روانی جامعه است. امنیت روانی به دو قسم واقعی و احساسی تقسیم می‌شود و تلاش دشمن بر این است تا با دروغ‌سازی و شایعه‌سازی، "احساس ناامنی" را دامن بزند و روحیه عمومی را کاهش دهد و از این طریق به امنیت نرم و اجتماعی و سپس امنیت سخت و فیزیکی لطمه وارد کند.


امام جمعه جزیره خارگ در ادامه با بیان اینکه : امنیت روانی را می‌توان زمینه‌ساز توانمندی جامعه برای مراقبت از ارزش‌های بنیادین خود در مقابل تهدیدات واقعی و احتمالی دانست.اما اگر اطمینان خاطر خود را نسبت به سلامت جامعه از دست بدهند، آنگاه نظام اجتماعی جامعه دچار شکاف شده و بی‌اعتمادی و اضطراب در آن به وجود می‌آید و حفظ امنیت روانی یکی از مهمترین وظایف حاکمیت و مردم است و از بزرگترین دغدغه‌های هر نظام سیاسی است.


ایشان افزودند : امروز امنیت روانی مردم در حوزه معیشت و مسائل فرهنگی از ضروریاتی است که باید دولتمردان اجازه ندهند سرویس های جاسوسی با استفاده از جریان نفاق در کشور موج ناامیدی ایجاد کنند، بلکه با محاکمه جریان نفاق، موجبات امید آفرینی وامنیت روانی جامعه را تضمین نمایند.

 

حجت الاسلام والمسلمین کارگر در پایان خصبه های خود با تاکید بر اینکه : مسولان، امنیت روانی جامعه را رها نکنند. امروز کم کاری و ترک فعل در مساله بی حجابی مشهود است. نباید معطل لایحه ماند. دولت لایحه می دهد و مجلس امروز و فردا می کند. مگر کمیسون های فرهنگی و قضایی مجلس خواب هستند یا اینکه دست هایی پشت پرده است تا این مهم تصویب نشود. از بین بردن ایمان و ایجاد یاس و ناامیدی راهبرد مهم دشمنان ایران اسلامی است. از مجلس و دولت انقلابی تسریع در مبارزه با المان های بی حیایی و بی عفتی و ریشه کنی عوامل آن را خواستاریم.

 

عکس : روابط عمومی پایانه های نفتی

خارگ
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۱۰:۰۱
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار