دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024

اجرای پارک آبی گردشگری خارگ با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال

بخشدار ویژه خارگ از اجرای پارک آبی گردشگری خارگ با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال خبر داد.


محمدرضا دشتی‌زاده در بازدید از طرح‌های عمرانی جزیره خارگ گفت: تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا را مورد توجه و تاکید قرار دارد.
 
بخشدار ویژه خارگ از اجرای پارک آبی گردشگری خارگ خبر داد و تصریح کرد: پروژه پارک آبی گردشگری جزیره خارگ با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی و ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اختصاص یافته است که با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصد در حال انجام است.
 
وی گفت: دو پروژه پارک سرپوشیده با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی و ۳۵ میلیارد ریال اعتبارات شهرداری و پروژه اصلاح شبکه دفع آب‌های سطحی و زیرسازی و سنگ فرش خیابان ۱۷ شهریور با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد از محل اعتبارات تملک دارایی، ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت و۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری در حال انجام است.
 
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: پروژه ساخت مدرسه ۹ کلاسه شهدای پتروشیمی خارگ با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی با مدت زمان یازده ماه در حال اجراست که این پروژه برای سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.
 
دشتی‌زاده گفت: پروژه مدرسه شهدای خارگ هم با اعتبار بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال که ۵۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی بوده و بقیه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال انجام است.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رئیس شورای اداری بخش ویژه خارگ یادآور شد: در مجموع شاهد فعال بودن پروژه‌ها در سطح شهر خارگ هستیم که هم یک امیدواری در دل مردم خارگ به وجود آورده و هم اینکه باعث رونق اقتصادی جزیره خواهد بود.
خارگ
۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۱۱:۱۷
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار