جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024

تیم فوتبال قلمداران هنر جنوب به یاد شهیدان غلامرضا و عبدالرضا جمهوری به میدان رفتند .

مسابقه فوتبال گرامیداشت یاد شهیدان غلامرضا و عبدالرضا جمهوری با حضور تیم قلمداران هنر جنوب و گسار جبری بوشهر در مجتمع فرهنگی شهدای خلیج فارس برگزار شد .


تیم قلمداران هنر جنوب ، که این فصل را با نمایشی خوب آغاز کرده بودند  در نیمه اول بازی شرایطی ایده ال و پای پای داشت و نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید در حالی که تیم قلمداران یک موقعیت پنالتی رو هم هدر داد. ولی در نیمه دوم ، سرمربی نعمت الله امین نژاد  سکان سرمربی گری را به مسعود عرب زاده داد .
در این شرایط  قلمداران هنر جنوب مسابقه را شروع کرد که چند بازیکن تاثیرگذار آنها غایب بودند  و در خط وسط دچار مشکل بودند . درنیمه اول حامد مرادی سه بار با شوت سنگین از راه دور به سمت دروازه شلیک کرد که هر سه شوت از بالای دروازه بیرون رفت .

  بازیکنان ؛  احسان فرهمندنیا ، سبحان زنگی ، حامد مرادی ، حسن خوشبخت،  صادق یوسفی،محمد قیطاس ، مهرداد نوشاد ، سید میمنی تمام تلاش خودشان را انجام دادند ، اما  نبود بازیکن ذخیره در نیمکت قلمداران شرایط بازی را در نیمه دوم سخت کرده بود ، تیم با تجربه گسار جبری هماهنگی در خط دفاع و پاس های دقیق و جا گیری مناسب توانستند در نیمه دوم شرایط را برای قلمدران هنر جنوب سخت کنند که این نتیجه 5-1 به سود تیم گسار جبری بوشهر به پایان برسد .
 
مسعود عرب زاده در پایان مسابقه  ضمن خدا قوت به بازیکنان تیم خود اظهارداشت : بازیکنان تلاش خود را در زمین بازی تا لحظه پایانی انجام دادند ،آنها دویدند و برای جبران نتیجه هر لحظه تلاش کردند و طبیعتا مسئولیت این شکست بعهده می گیرم و از هوادران عذرخواهی می کنم.

مدیرعامل تیم قلمداران هنر جنوب با اشاره به شکست دو مسابقه  اخیر در برابر اتحاد درودگاه و گسارجبری اظهار داشت :« هئیت مدیره ، کادر مربی گری ، تمام بازیکنان  تلاش خود شان را برای برگزاری مسابقه و انجام بازی خوب انجام دادند اما وظیفه من است که فشار را از روی بازیکنان و سرمربی بردارم و مسئولیت شکست در دو بازی را قبول کنم.  

مسعود عر ب زاده درباره عملکرد  تیم  قلمداران هنر جنوب خاطرنشان کرد :  ما امشب نکات مثبت بسیاری در زمین به نمایش گذاشتیم ، با وجود برتری تیم حریف از نظر بازیکنان ، عملکرد فردی خوبی داشتیم و بچه ها با جان و دل بازی کردند و اخلاق در زمین مسابقه جاری و ساری بود .

مسعود عرب زاده با اشاره به نوزدهیمن مسابقه به یاد شهیدان غلامرضا جمهوری و عبدالرضا جمهوری برگزار شد خاطرنشان کرد : خوشحالم که در مسابقه ورزشی هر هفته  زنده نگه داشتن یاد شهدا هر هفته انجام می دهیم .

براساس این گزارش ؛ در بین دو نیمه از یدالله مظفری شاعر و داستان نویس و همرزم شهید غلامرضا جمهوری از طرف تیم قلمداران هنر جنوب تقدیر به عمل آمد .

این مسابقه روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ساعت 16:30به همت انتشارات قلمداران هنر جنوب ، صدر پوش ، مجمع مردمی ورزش و قرارگاه تحول اجتماعی استان بوشهر در مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس برگزار شد .

استان بوشهر
۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ۰۹:۴۱
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار