جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024

بخشدار ویژه خارگ:

همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود

بخشدار ویژه خارگ گفت: برای خدمت‌رسانی مطلوب به اهالی شریف خارگ از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.


به گزارش خارگ آنلاین ، محمدرضا دشتی زاده عصر یک شنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: دولت سیزدهم اهتمام دارد تا در تمام حوزه‌های اقتصاد مردمی سازی را در کشور انجام و در این زمینه در تمام ساختارهای دولت فعالیت‌هایی صورت گرفته شده است.

 

وی افزود: اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی، صداقت و شفافیت، صراحت در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع موجب ایجاد اعتماد عمومی به دستگاه و همراهی جامعه مخاطب است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: بنا به تاکید رئیس جمهور تمامی خدمات و اقدامات دولت باید با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی اطلاع‌رسانی زمان‌شناسانه، هنرمندانه و متعهدانه همراه باشد تا برای افکار عمومی جامعه به خوبی تبیین شود.

 

دشتی زاده گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم که جزو سیاست‌های مهم دولت در حوزه مردمی‌سازی است، شنیده شدن صدای مردم و مطرح کردن درخواست‌ها و مطالبات مردم در جلسات کارشناسی جهت تسهیل و تسریع در حل موضوعات است.

 

بخشدار ویژه خارگ خاطر نشان کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر بدخواهان نظام را ناامید و نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

خارگ
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۸:۴۵
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار