شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024

سلوک سیاسی منتخبان تا زمانی که بر پایه ولایت تنظیم باشد مردم حمایت میکنند

به مناسبت یوم الله ۹دی با حضور اقشار مختلف مردم بصیر و فهیم جزیره خارگ، مسؤلین نهادها، مجموعه های نظامی و انتظامی، سپاهی و ارتشی در مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام با سخنرانی امام جمعه انقلابی جزیره مقاوم خارگ برگزار شد.


به گزارش خارگ آنلاین : حجت الاسلام کارگر در ابتدای سخنرانی یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سردار سلیمانی را زنده نگه داشتند و ترور سید رضی موسوی را محکوم کردند.

 ایشان در ادامه به چرایی یوم الله نهم دی پرداخته و تصریح کرد: ۹دی تقابل مردم با مردم نبود، بلکه تقابل صاحبان ایران اسلامی و وفادار به قانون اساسی و آرمانهای امام راحل (ره) با مخالفان این جریان الهی بود.


همچنین افزودند: ۹دی خداوند به واسطهٔ محبت مردم به امام حسین علیه السلام قدرت نمایی کرد و روز جدایی مؤمن از منافق، دوست از دشمن با کنار زدن پردهٔ نفاق از چهرهٔ افراد، احزاب و منافقین بود و مردم تا زمانی که سلوک سیاسی منتخبان بر پایه ولایت تنظیم باشد حمایت می کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی جزیره مقاوم خارگ بیان کرد: هشت ماه جنگ نرم، با حضور مجاهدانهٔ مردم فهیم و با بصیرت و آگاه به پیروزی نشست.

در پایان این مراسم،قطعنامه ۹دی قرائت شد و تمامی حضار در جلسه با تکبیر و دادن شعارهای ضد استکباری با آرمانهای انقلاب و امام و رهبری تجدید میثاق  کردند.

خارگ
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۲۰:۳۱
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار