یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024

جزیره خارگ

راهپیمایی روز قدس در جزیره خارگ با رژه خودرویی برگزار می‌شود

بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: راهپیمایی روز قدس در جزیره خارگ به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح یکشنبه در شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: ان شاالله بتوانیم از ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان بهره بری لازم را داشته باشیم، ارزش ماه مبارک رمضان بسیار بالاست.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطف در ایران اسلامی است، در ماه جاری رحلت امام (ره) را در پیش داریم ما هر چه داریم از برکت وجود امام (ره) است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: راهپیمایی قدس در پیش داریم، این راهپیمایی در جزیره خارگ به صورت خودرویی در این جزیره برگزار خواهد شد.

کمالی گفت: از حسن توجه استاندار و فرماندار بوشهر جهت انتصاب بخشدار ویژه خارگ تشکر می‌کنیم و آمادگی کامل جهت هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در راستای حل مشکلات جزیره خارگ راداریم.

امام جمعه خارگ بابیان اینکه رزمایش مؤمنانه در جزیره با همکاری و هم‌افزایی خوبی که در خارگ داشتیم برنامه‌ریزی‌شده است که در پنج مرحله در نظر گرفته‌شده است افزود: در بحث جلوگیری شیوع از بیماری کرونا اقدامات مناسبی توسط تمامی دستگاه‌ها در جزیره خارگ صورت گرفته است که جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

رعایت اصول بهداشتی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزیره خارگ نیز گفت: مردم مسلمان و متدین فلسطین بسیار مظلوم واقع‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین منصور نژاد اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در جزیره خارگ به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد که پروتکل‌های ۷ گانه تدوین‌شده که رعایت نکات ایمنی از مهم‌ترین حوزه‌ها است، مسیر این راهپیمایی از شهدا تا شهدا انتخاب‌شده و شروع این مراسم ساعت ۱۰ و ۳۰ است.

وی تصریح کرد: اهالی شریف جزیره خارگ همیشه در پاسداری از نظام انقلاب اسلامی پیشرو بوده و در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی در دهان استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک رژیم صهیونیستی خواهد بود.

اهل سنت حضور گسترده خواهند داشت

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ گفت: اهل سنت جزیره خارگ همگام و همراه برادران اهل تشیع خود حضور گسترده‌ای در راهپیمایی قدس در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین خواهد داشت.

شیخ احمدرضا کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ از دیرباز در خط مقدم جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی بوده است.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ تصریح کرد: در حوزه مبارزه با بیماری کرونا در این جزیره اقدامات مناسبی صورت گرفته و خواستار تداوم این روند هستیم.
 

 

خارگ
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۳:۳۷
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار