یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024

روابط عمومی پدافندهوایی خارگ

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در مسجد قدس کوی سازمانی پدافندهوایی خارگ برگزار گردید.

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در مسجد قدس کوی سازمانی پدافندهوایی خارگ با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در برگزار شد.


به گزارش خبرگراری خارگ آنلاین  : و به گزارش روابط عمومی پدافندهوایی خارگ :
مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه ،  بخشدار ویژه خارگ ، رئیس شورای شهر ، شهردار ، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از فرماندهان و کارکنان در مسجد قدس کوی سازمانی پدافندهوایی خارگ برگزار گردید.


در این شب سراسر نور امام جمعه محبوب جزیره خارگ حجت الاسلام و المسلمین کمالی ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت شهادت حضرت علی (ع) ؛ شب قدر را برترین و مهم‌ترین شب سال در فرهنگ اسلامی برشمرد و اظهار داشت: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است و پروردگار در این شب عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد و در واقع آن را بهانه ای جهت آمرزش بندگان خود قرار داده است .


ایشان در ادامه بیان داشت: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است. عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است. در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود. ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان(عج) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند. شب‌زنده‌داری و تلاوت قرآن و مناجات و عبادت در این شب، بسیار توصیه و تأکید شده است.

خارگ
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۴:۰۸
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار