پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024

سپاه ثارلله جزیره خارگ

صحبگاه مشترک در قرارگاه امام هادی(ع) جزیره خارگ برگزار شد،

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین: در دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس مراسم صحبگاه مشترک در محل قرارگاه امام هادی (ع) برگزار شد در این مراسم سرهنگ پاسدار سیروس حیاتی فرمانده میدان صحبگاه مشترک در رزمایش بسیجیان بعد از خیرمقدم حضور مهمانان و مسئولین جزیره ، و تبریک ایام الله فجر انقلاب چند کلام در خصوص رزمایش گردان بیت المقدس شهید آباش سپاه ثارالله خارگ بیان داشتند و اعلام داشتند: این رزمایش با فراخوانی بسیجیان عضو گردان آغاز گردید و دستور رزمایش ، کنترل اختشاشات و آرام سازی محیط جامعه است ؛ که آموزش های لازم را از اساتید مدعو کسب کردند.



ایشان ذکر کرد: کیفیت کلاس ها و رزمایش بسیار بالا بوده و اعضای گردان شور و اشتیاق خاصی در یادگیری مسائل از خود نشان دادند و از آنها تشکر و قدردانی کرد.


حیاتی بیان داشت : هدف از برگزاری این رزمایش،  حفظ آمادگی نیروهای بسیجی در مقابل تهدیدهای احتمالی دشمن و ارمغان آوردن فضای آرام و امن برای مردم بوده است.
ایشان در ادامه ذکر کرد: با توجه به اینکه جزیره خارگ همیشه برای دشمن مورد تهدید است و رصد می شود اما خوشبختانه هیچ گونه تحسن و یا تجمعی نداشته است و این برگرفته از بصیرت و آگاهی ، ولایت مداری ، آمادگی، هوشیاری و هوشمندی شما بسیجیان بوده است.
وی افزود: با توجه به در پیش رو بودن یوم الله ۲۲ بهمن ، روز تعیین کننده تاریخ ایران اسلامی باز هم بسیجیان گرانقدر مثل همیشه با پیشقدمی خود و حضور گسترده ، نقشه های دشمن را نقش برآب میکنند و ندای لبیک یا خامنه ای سر می دهند.
ایشان نیز اشاره ای به چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی داشتند  و گفتند یاد و خاطره ی این شهید بزرگوار را با مراسمی بزرگ گرامی  میدارند.


سرهنگ پاسدار حیاتی در پایان بیانات خود اشاره به انتخابات کردند و بیان اینکه:  دشمن از همه ی تلاش خود و با هر ابزاری استفاده می کنند که انتخابات را کم رنگ  و مردم را نسبت به آن دلسرد کنند. و همیشه ما در این راه ثابت کردیم که با همه ی مشکلات و کمبودها پای نظام و انقلاب هستیم. و باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم و بصیرت کافی را داشته باشیم و چشم دلمان به اطاعت محض از ولایت فقیه باشد که رمز موفقیت ما در این است.
ایشان از حضور ارزشمند تمام مسئولین و بسیجیان  جزیره خارگ  در رزمایش  تقدیر و تشکر نمودند و ابراز خرسندی کردند.

خارگ
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۴۷
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار