شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مانور عملیاتی پدافند زیستی در بندر بوشهر برگزار شد
بوشهر- رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور پدافند زیستی با موفقیت در بندر بوشهر به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس علیپور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سناریو طراحی شده برای مانور، فردی با ورود به محوطه مهمانسرا طی اقدام خرابکارانه نسبت به آلوده سازی مخزن آب شرب این مرکز اقدام کرد.

وی بیان کرد: به دلیل آلودگی آب شرب مهمان‌سرا شش نفر از مهمانان این مرکز مسموم شده و عملیات امدادرسانی به آنان با ارائه گزارش تلفنی به اورژانس بندر آغاز شد.

رئیس اداره اچ‌اس ای، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با رسیدن نیروهای اورژانس و آتش نشان ۲ تن از بیماران با وضعیت وخیم به بیمارستان قائم انتقال داده شد.

وی ادامه داد: ۲ نفر دیگر با تشخیص تیم اورژانس بندر با خودرو سواری توسط کارشناسان HSE جهت ویزیت به بیمارستان انتقال داده شد و دو نفر دیگر با علائم اولیه کار درمان آنها توسط اورژانس بندر به صورت سرپایی انجام شد.

علیپور ادامه داد: در ادامه نیروهای حراست نیز با حضور در محل مانور نسبت به مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته و مشاهده عامل خرابکارنه اقدام و گزارش تکمیلی آن را به مسئولان یگان حفاظت اداره کل بنادر جهت پیگیری‌های قضائی اطلاع رسانی کرد.

کد خبر 60032
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار