یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 12 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرا رسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها

شعیب بحرینی، شهردار خارگ  با صدور پیامی ۹ اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ؛ شعیب بحرینی، شهردار خارگ  با صدور پیامی ۹ اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.
 

در متن پیام شهردار خارگ آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ »

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم. بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

نهاد مقدسی که شالوده اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیریها می داند.تعامل ،هم فکری و مشورت از جمله مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان ها به شمار می روند.دین مبین اسلام نیز به عنوان مکتبی جامع اهمیت و جایگاه ویژه ای برای همفکری و مشورت قائل شده تا جایی که یک سوره به نام (شوری)موسوم شده است.همچنین پیامبر اسلام (ص) می فرمایند:هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۹ اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد شورای اسلامی شهر و روستا این روز را به همه اعضای شورای وظیفه شناس و مسئولیت پذیر جزیره خارگ تبریک وتهنیت عرض نموده وتوفیقات روز افزون،همه عزیزان در مسیر مقدس خدمت خالصانه به مردم ،تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) ونائب برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)مسئلت می نمایم.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

کد خبر 62360

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار