شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
۱۴ هزار تن کالا به خارگ حمل شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۴ هزار تن کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و ساکنان جزیره خارگ از مسیر بوشهر به این جزیره حمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی بعد از ظهر دوشنبه در بازید از اداره کالای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بندر بوشهر اظهار کرد: مدیریت تدارکات و امور کالا همواره در پشتیبانی از فرآیندهای عملیاتی شرکت همراه و همسو بوده و در تکمیل زنجیره ارزش نقش محوری ایفا می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین مأموریت سازمانی این مدیریت تأمین سریع، ایمن، اقتصادی و با کیفیت کالا و تجهیزات با رویکرد ساخت داخل است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت توجه به محیط پیرامونی صنعت گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به نقش‌محوری که در فرآیندهای عملیاتی شرکت‌های نفتی در جزیره خارگ دارد، همواره همسو با مسئولیت اجتماعی به منطقه پیرامون صنعت توجه ویژه داشته است.

وی با گفت: عمده کالاهای حمل‌شده از بوشهر به جزیره خارگ مربوط به شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران، همچنین شرکت‌های نفتی مستقر در این جزیره، پیمانکاران، ادارات دولتی و اهالی بومی (عملیات عمومی) بوده است.

غریبی با اشاره به کالاهای حمل‌شده به جزیره خارک در سال ۱۴۰۲ گفت: دارو و تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمانی، اثاثیه منزل، شن و ماسه، تجهیزات پشتیبانی ارگان‌های نظامی، آرد و مواد غذایی و… از جمله کالاهایی بوده که به جزیره خارک حمل شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعداد محموله خودروهای سبک و سنگین به‌ترتیب ۴۲۸ و ۵۰ دستگاه بوده است.

کد خبر 62272

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار