یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
دیدار نوروزی مسئولین شرکت نفت فلات قاره با امام جمعه خارگ

 در پنجمین روز از عید نوروز جانشین شرکت نفت فلات قاره خارگ با حضور در دفتر امام جمعه با حجت السلام محمود کارگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، منطقه عملیاتی خارگ، مهندس محمد ضمیری معاون عملیات تولید و جانشین منطقه در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: کارکنان و متخصصان فلات قاره خارگ علی رغم مشکلات و تنگناه های تحریم در سال ۱۴۰2 با افزایش تولید نفت و تعمیر و نگهداری از تجهیزات، در مسیر اهداف راهبردی خود دستاوردهای ارزشمندی را به ثبت رساندند.


ضمیری کارکنان و متخصصان شرکت نفت فلات قاره را دوستدار نظام و کشور خود دانست و بیان کرد: علی رغم عدم رفع بخش عمده ای از مشکلات معیشتی کارکنان، فرماندهان و سربازان جبهه اقتصادی کشور در شرکت نفت فلات قاره خارگ برای تحقق اهداف و آرمان های بلند و مقدس انقلاب اسلامی با پیروی از خط ولایت فقیه در مسیر تحقق شعار سال، حرکت در مسیر تولید، نوآوری و شکوفایی را آغاز نموده اند.
حجت السلام محمود کارگر، امام جمعه جزیره خارگ در این دیدار عِرق به وطن و نظام جمهوری اسلامی در کارکنان نفت فلات قاره را قابل تحسین دانست و اظهار کرد: شخصاً در جریان مسائل و مشکلات حقوقی کارکنان هستم و از جایگاه خودمان در مناسبت های مختلف با دعوت از مسئولین پیگیر دغدغه ها و مشکلات کارکنان نفت هستیم.


وی با تشریح شرایط سخت کار در جزیره و سکوهای نفتی گفت: تنها نیروهای انسانی کارآمد، نوآور و توانمند با روحیه جهادی امکان تداوم حضور و خدمت در شرایط سخت جزیره را دارند که الحمدالله شما کارکنان مجموعه نفت این همت را داشتید و واقعا باعث افتخار است.
امام جمعه خارگ بیان کرد: امید است این تعامل و همکاری با شرکت نفت فلات قاره ایران و سایر شرکت های نفتی تداوم داشته باشد و بتوانیم بیش از پیش در جهت شکوفایی و خدمت به مردم با همفکری و همدلی همه مدیران گام برداریم.


در این بازدید روسای امور اداری، حراست و روابط عمومی منطقه عملیاتی خارگ، جانشین منطقه را همراهی کردند.

کد خبر 62319

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار