شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
پیام تسلیت امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)

حجت الاسلام کارگر امام جمعه ولایی جزیره خارگ درطی پیامی شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) را به مسلمانان جهان به خصوص شیعیان تسلیت گفت.

به گزارش خارگ آنلاین ، متن پیام حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

راه رستگاری و ترقی بشر تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت اهل بیت می‌تواند بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید را به ما نشان دهد.
۲۵ شوال سالروز شهادت جانگداز رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق ( ع ) آن  امام همامی است که در ترویج آیین اسلام و مذهب شیعه جان و مال و تمام زندگی خویش را صرف این راه مقدس نمود.
ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر(ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق برجسته ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دلهای خسته شیعیان روشن نمود.
اینجانب با عرض تسلیت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق(ع) به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ( عج ) و تمامی مسلمین جهان،  از خداوند منان توفیق قرارگرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم. امید است مسمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

 محمود کارگر
امام جمعه جزیره خارگ

کد خبر 62371

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار