شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
پیام تسلیت فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ ، شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)، موسس مذهب شیعه را به عموم مسلمانان بویژه مردم فهیم جزیره خارگ ، تسلیت  عرض نمود.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ در پیامی شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام جعفر صادق (ع) در عصر خویش با جهاد علمی و تربیت شاگردان بیشمار و نشر فرهنگ ناب اسلامی، شبهات و انحرافات ایجاد شده در آن زمان را از بین برد و در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبیین جایگاه امامت، سال‌ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند.

ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر (ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق برجسته‌ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان روشن نمود.  

اینجانب شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان جهان ، به ویژه مردم مومن و متدین جزیره خارگ تسلیت و تعزیت عرض نموده و ازخداوند باری تعالی خواهانم ما را از رهروان و پیروان صدیق آن امام همام قرار دهد.

کد خبر 62372

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار