دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و دهه کرامت

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

  به گزارش خارگ آنلاین ، حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر  و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت معصومه (س) گوهر گران‌قدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش نموده و او سرچشمه خوبی‌ها و کمالات بی‌حد است.

نامگذاری این روز به عنوان روز دختر فرصت مناسبی برای گردآمدن حول شخصیت گرانقدر حضرت معصومه (س) به عنوان اسوه کامل اخلاق واخلاص است و مشارکت این قشر از جامعه در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ضرورت ارایه الگویی نظیر حضرت معصومه (س) به دختران را بیش از پیش اهمیت می بخشد.

بدینوسیله ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه(س)،بانوی کرامت، وفاداری و مظهر فضایل و مقامات که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است را به عموم شیعیان بویژه مردم و تمامی دختران جزیره مقاومت خارگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است دختران جامعه اسلامی با تاسی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه، سرمشق گرفته تا الگوپذیری از این بانوی بزرگوار زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران نوجوان و جوان ما را فراهم سازد.

محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقام خارگ
20 اردیبهشت 1403

کد خبر 62379

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار