دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024

بخشدار ویژه خارگ:

شناور ناجی زیرساخت مهم و راهبردی در حوزه امداد و نجات دریایی است = گزارش تصویری

بخشدار ویژه خارگ گفت: شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مستقر در جزیره خارگ، یکی از زیرساخت مهم و راهبردی در حوزه امداد و نجات دریایی به شمار می‌رود.


محمدرضا دشتی زاده عصر شنبه در بازدید از مرکز فرعی جست جو و نجات دریایی خارگ اظهار داشت: شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مستقر در جزیره خارگ، یکس از زیر ساخت مهم و راهبردی در حوزه امداد و نجات دریایی به شمار می‌رود.

 

وی افزود: پرسنل خدوم این شناور دارای بیشترین عملیات امداد و نجات دریایی در کشور هستند و در بدترین شرایط آب و هوایی برای جان انسان‌ها تلاش و از خود گذشتگی می‌کنند.

 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با آینده‌نگری صورت گرفته از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اقدامات بسیار مناسبی در زمینه تجهیز و استاندارد سازی مرکز فرعی جست جو و نجات دریایی جزیره خارگ صورت گرفته که کار امداد و نجات دریایی در محدوده دریایی جزیره خارگ که شاهراه اقتصاد دریایی کشور می‌باشد با سرعت چشمگیر تری نسبت به قبل انجام می‌شود.

 

 از سوی بخشدار ویژه خارگ و با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از خدمات پرسنل شناور ناجی ۹ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

خارگ
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۲۲:۳۰
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار