یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
پیام تبریک رئیس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی جزیره خارگ بمناسبت آغاز هفته وحدت

خارگ : حجت‌الاسلام فریدونی رئیس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی جزیره مقاوم خارگ در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : حجت‌الاسلام فریدونی رئیس عقیدتی سیاسی پدافندهوایی جزیره مقاوم خارگ در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است :
بسمه تعالی
واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا
قرآن کریم به ما درس اتحاد را می‌آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره‌مند گردیم.
امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.
نامگذاری «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.
خدای بلند مرتبه را شاکریم که در جزیره همیشه مقاوم خارگ جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین اهل تشیع و تسنن به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.
 اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت مسعود و فرخنده‌ی حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (علیه السلام) را که نوید خوش همبستگی برای نیل به اهداف عالیه‌ی اسلامی است، به محضر با سعادت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای بزرگوار اهل تشیع و تسنن، هم‌وطنان عزیز و عموم مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر پهنه‌ی گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی روزافزون سپاه اسلام را بر لشکریان کفر و الحاد از درگاه باری تعالی مسئلت می‌نمایم.
ان شاءالله با وحدت و همدلی روزافزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیش‌تر کشور در پرتو امنیت پایدار جامعه اسلامی و شاهد دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

کد خبر 10939

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار