سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
«آناتومی نسل کشی»

امسال روز قدس ، معنای دیگری در دنیا خواهد داشت چرا که مردم همه ی کشورها با هر دین و مذهبی به دادخواهی از کودک کشی اسرائیلی ها به میدان خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر : فرانچسکا آلبانزه گزارشگر سازمان ملل روز سه‌شنبه هفتم فروردین از همه کشورهای عضو خواست ؛ فورا اسرائیل را مجازات کرده و تحریم تسلیحاتی کنند. خانم آلبانزه با اشاره به کشته شدن بیش از ۳۰ هزار نفر از فلسطینیان و سایر اقدامات ارتش اسرائیل در نوار غزه افزود: «من به این نتیجه رسیده‌ام که دلایل و شواهد منطقی وجود دارد که ثابت می‌کند جرم نسل‌کشی علیه فلسطینیان به عنوان یک گروه جمعیتی در نوار غزه روی داده است.» آلبانزه ابعاد این جنایات را «آناتومی نسل کشی » خواند.

 

روزگاری نمایندگان فلسطین در سازمان ملل، بعنوان تروریست شناخته می شدند، اما اکنون با افشای جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه زنان و کودکان فلسطین؛ مردم جهان حتی در اروپا و آمریکا مدافع حقوق فلسطینیان شده اند.در نخستین روزهای جنگ در غزه، وقتی پیشنهاد آتش بس در سازمان ملل مطرح شد، کشورهای انگلیس، فرانسه و آمریکا این پیشنهاد را «وتو» کردند.

 

حالا اما با گذشت چند ماه از نسل کشی اسرائیل در غزه ، دولت این کشورها زیر فشار افکار عمومی مردمشان ، مجبور به موافقت با آتش بس شده اند.اینبار چشم های جهان به جنایات هفتاد ساله ی اسرائیل باز شده است.امسال روز قدس ، معنای دیگری در دنیا خواهد داشت چرا که مردم همه ی کشورها با هر دین و مذهبی به دادخواهی از کودک کشی اسرائیلی ها به میدان خواهند آمد.روز قدس روز انسانیت و آزادی است و متعلق به هیچ جریانی نخواهد بود.اسرائیلی ها با پشتیبانی غرب و تسلیحات آنان براحتی خون کودکان بی گناه غزه را می ریزند.

 

برای رژیم صهیونیستی فرقی نمی کند که زنان باردار ، نوزادان و یا کودکان را بکشد و نیز بیمارستان ها و ساختمان های مسکونی را از بین ببرد. اسرائیلی ها تنها به از بین بردن دوملیون فلسطینی در نوار غزه فکر می کنند و آنها در هر کجای این جهان باشند ، از خون ریزی و ظلم ، ابایی نخواهند داشت.

کد خبر 62325

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار